Αξιολόγηση Συνεργαζόμενων Καταστημάτων & Μεταφορικών

Μπορώ να αξιολογήσω κάποιον Πωλητή που εμφανίζεται στο Shopflix;

Ναι. Για να μπορέσεις να αξιολογήσεις κάποιον Πωλητή, θα πρέπει προηγουμένως να έχεις πραγματοποιήσει αγορά από αυτόν μέσω του Shopflix. Έπειτα από κάθε αγορά σου μέσω του Shopflix θα λαμβάνεις σχετικό μήνυμα από τη μεταφορική εταιρεία προκειμένου να μπορείς να αξιολογείς ξεχωριστά, αφενός την αγορά από τον Πωλητή, αφετέρου την παράδοση από τη μεταφορική εταιρεία και τον διανομέα, ακολουθώντας τα links που θα βρεις εκεί. Αυτό μας βοηθάει να αξιολογούμε το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουν οι συνεργάτες μας βελτιώνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες που με τη σειρά μας σου παρέχουμε. Ως μέλος μπορείς να δεις όλες σου τις αξιολογήσεις στην ενότητα Αξιολογήσεις στον λογαριασμό σου. Οι αξιολογήσεις σου θα είναι ορατές σε όλους τους επισκέπτες του Shopflix, σύμφωνα με την Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων του Shopflix.

Μπορώ να αξιολογήσω τον Πωλητή για την ίδια αγορά / παραγγελία πάνω από μία φορά;

Όχι, κάθε αγορά / παραγγελία μπορεί να αξιολογηθεί μόνο μία φορά. Μόλις παραλάβεις την παραγγελία σου, μπορείς να αξιολογήσεις το κατάστημα από το οποίο προέρχεται. Αν παραγγείλεις για δεύτερη φορά από το ίδιο κατάστημα, τότε μπορείς να το αξιολογήσεις ξανά. Για κάθε παραγγελία έχεις τη δυνατότητα αξιολόγησης μόνο για μία φορά. Για αυτό συνιστούμε να σκεφτείς καλά την αξιολόγησή σου πριν την υποβάλεις.

Τι πρέπει να προσέχω όταν αξιολογώ έναν Πωλητή ή την παράδοση από τη μεταφορική εταιρεία/διανομέα;

Προκειμένου η αξιολόγησή σου να είναι όσο το δυνατόν εναρμονισμένη με τους Όρους Χρήσης του Shopflix, θα πρέπει:

  • Να είναι επίκαιρη, δηλαδή να αφορά πρόσφατη αγορά μέσω του Shopflix (εντός του τελευταίου 6μήνου)
  • Να είναι πλήρης και περιγραφική, έτσι ώστε να προσφέρει ενημέρωση στους λοιπούς χρήστες που θα την διαβάσουν
  • Να τεκμηριώνει κάποιο θετικό ή αρνητικό σχόλιο αναφορικά με τον Πωλητή ή τον διανομέα
  • Να αποκλείει απρεπείς ή δυσφημιστικούς χαρακτηρισμούς
  • Να μην αναφέρεται σε προφορικές συνομιλίες, που δεν τεκμηριώνονται
  • Να μην απαντά ή να μη συμπληρώνει προγενέστερη αξιολόγηση
  • Να είναι γραμμένη στα Ελληνικά
  • Να μη περιέχει ή αναφέρεται με οποιονδήποτε τρόπο σε ονόματα, επώνυμα ή άλλα προσωπικά δεδομένα άλλων χρηστών, υπαλλήλων συνεργαζόμενων καταστημάτων  ή άλλων φυσικών προσώπων (όπως ενδεικτικά διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Να μη γίνεται με κίνητρο που να σχετίζεται με κάποιον Πωλητή ή οποιοδήποτε άλλο τρίτο πρόσωπο. Επίσης να μη βασίζεται σε οποιοδήποτε κίνητρο ή αντάλλαγμα, όπως η κριτική υπαλλήλου Πωλητή για τον ίδιο τον Πωλήτή, καθώς αυτό συνιστά αθέμιτη πρακτική παραπλάνησης του καταναλωτή.

Εάν διαπιστώσεις οποιαδήποτε παραβίαση των Όρων Χρήσης αναφορικά με αξιολογήσεις και βαθμολογίες ενός Πωλητή ή του διανομέα, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας άμεσα και αιτιολογημένα, αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@shopflix.gr.

Μπορεί το SHOPFLIX να παρέμβει στις αξιολογήσεις μου; Με ποιον τρόπο;

Το SHOPFLIX διατηρεί το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση του, να διαγράψει αξιολογήσεις και απαντήσεις, είτε εξ ολοκλήρου είτε μέρος αυτών, όπου αυτό κριθεί απαραίτητο, ενημερώνοντας τον συντάκτη για τη διαγραφή τους. Τέλος, σύμφωνα και με την Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων του SHOPFLIX, το SHOPFLIX μπορεί να ζητήσει από τον συντάκτη της αξιολόγησης περαιτέρω στοιχεία για την συναλλαγή για να προβεί σε δημοσίευση της (πχ. φωτοτυπία παραστατικού, email παραγγελίας κλπ). Το SHOPFLIX δε φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων και σε καμία περίπτωση τα σχόλια δεν αντανακλούν τη θέση τoυ SHOPFLIX για τα συνεργαζόμενα καταστήματα, είτε η αξιολόγηση είναι θετική, είτε αρνητική.

Μπορώ να ζητήσω να μη λαμβάνω αιτήματα για αξιολόγηση;

Μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσεις να μη λαμβάνεις επικοινωνία για αξιολόγηση ενός προϊόντος που αγόρασες από το Shopflix, είτε μέσα από τον λογαριασμό σου, πηγαίνοντας στις Ρυθμίσεις επικοινωνίας, είτε, στην περίπτωση που δεν έχεις λογαριασμό και έχεις λάβει τέτοια επικοινωνία λόγω πραγματοποίησης αγοράς μέσω του Shopflix, επικοινωνώντας με το Shopflix. Δεν ισχύει το ίδιο για τα αιτήματα που λαμβάνεις για να αξιολογήσεις τον Πωλητή ή την παράδοση από την μεταφορική εταιρεία και τον διανομέα καθώς στις περιπτώσεις αυτές έχουμε και πρέπει να μπορούμε να διατηρούμε το δικαίωμα στο πλαίσιο του εννόμου συμφέροντος μας να γνωρίζουμε το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουν οι συνεργάτες μας έτσι ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς εσένα.

Έχω δικαίωμα να αλλάξω τη βαθμολογία της αξιολόγησής μου ενώ έχει ήδη δημοσιευτεί;

Όχι, η επιλογή αυτή δεν είναι διαθέσιμη. Γι’ αυτό σου συνιστούμε, πριν την υποβολή της αξιολόγησης, να την ελέγχεις προσεκτικά.

Μπορεί να διαγραφεί μια αξιολόγηση που δεν πληροί τους όρους του SHOPFLIX;

Ναι. Το SHOPFLIX διατηρεί το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση του, να διαγράψει αξιολογήσεις και απαντήσεις, είτε εξ ολοκλήρου είτε μέρος αυτών, όπου αυτό κριθεί απαραίτητο, ενημερώνοντας τον συντάκτη για τη διαγραφή τους.