Πλοήγηση & Παραγγελίες

Πώς καταχωρώ μία παραγγελία;

Μπορείς να καταχωρήσεις την παραγγελία σου ηλεκτρονικά, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, 24 ώρες το 24ωρο. Αφού επιλέξεις το προϊόν που σε ενδιαφέρει, κάνεις «κλικ» στην επιλογή Προσθήκη στο καλάθι. Εφόσον έχεις προσθέσει στο καλάθι σου όσα προϊόντα επιθυμείς, επιλέγεις Ολοκλήρωση παραγγελίας και ακολουθείς τα εκεί περιγραφόμενα βήματα μέχρι το στάδιο της ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Μπορώ να καταχωρήσω μία παραγγελία που να περιλαμβάνει προϊόντα από περισσότερα καταστήματα;

Φυσικά και μπορείς. Απλώς επιλέγεις όσα και όποια προϊόντα σε ενδιαφέρουν από οποιονδήποτε Πωλητή και ολοκληρώνεις την παραγγελία σου. Αν η παραγγελία σου περιλαμβάνει προϊόντα από διαφορετικούς Πωλητές, τότε θα λάβεις ξεχωριστά τις αντίστοιχες αποστολές. Αν, για παράδειγμα, επιλέξεις προϊόντα από τρεις (3) διαφορετικούς Πωλητές, τότε θα λάβεις αποστολές από τρεις διαφορετικούς Πωλητές. Ωστόσο μπορεί διαφορετικά προϊόντα του ίδιου Πωλητή να αποσταλούν σε εσένα με ξεχωριστές αποστολές ανάλογα με τον χρόνο διαθεσιμότητας του καθενός.

Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί με επιτυχία;

Όταν η παραγγελία σου ολοκληρωθεί επιτυχώς, το Shopflix θα σε μεταφέρει σε μια σελίδα επιβεβαίωσης και παράλληλα θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με τη σύνοψη της αγοράς σου και τον κωδικό της παραγγελίας σου. Αν δεν λάβεις επιβεβαιωτικό email, υπάρχει η πιθανότητα:

  • να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
  • να έχεις καταχωρήσει λάθος email
  • το email να βρίσκεται στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam)

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν έλαβες email επιβεβαίωσης καταχώρησης της παραγγελίας σου, επικοινώνησε μαζί μας εδώ.