Πολιτική επιστροφών - ApothikiProios

Πολιτική επιστροφών
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται στην Ελλάδα μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα apothikiproios.gr. Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της εργοστασιακής συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ.

Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας μας προβλέπονται, εφόσον γίνονται εντός 7 ημερολογιακών ημερών για τα κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές και εντός 14 ημερολογιακών ημερών για τις υπόλοιπες κατηγορίες, από την ημερομηνία αγοράς τους σε περίπτωση:

α. εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο καθώς και όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο , Απόδειξη Λιανικής , κ.ο.κ.). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
β. αναιτιολογήτως υπαναχώρησης του πελάτη σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο καθώς και όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο , Απόδειξη Λιανικής , κ.ο.κ.). Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.
γ. ελαττωματικού προϊόντος (DOA). Στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό εντός 7 ημερών ή κατά την παράδοση του (DOA) , ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την Εταιρία ώστε να δρομολογηθεί άμεσα η επιστροφή του. Σε περιπτώσεις λευκών συσκευών (ψυγεία, κουζίνες, πλυντήρια, κλιματιστικά κ.ο.κ.) απαιτείται επίσκεψη εξουσιοδοτημένου προσωπικού ώστε να επιβεβαιωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και κατ’ επέκταση χρήζει επιστροφής. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.