Η παραγγελία σου θα περάσει από τα ακόλουθα στάδια μέχρι την παράδοσή της:
Η ένδειξη αυτή σημαίνει ότι η παραγγελία σου καταχωρήθηκε στο σύστημα με επιτυχία. Μόλις επιβεβαιωθεί από τον Πωλητή, θα λάβεις σχετικό επιβεβαιωτικό email.
Σε αυτό το στάδιο ο Πωλητής έχει αποδεχθεί την παραγγελία σου και την προετοιμάζει.
H παραγγελία σου είναι έτοιμη προς παράδοση στη μεταφορική εταιρεία. Θα σε ενημερώσουμε με νέο email όταν βρίσκεται καθ’ οδόν.
Η μεταφορική εταιρεία παρέλαβε την παραγγελία σου από τον Πωλητή και βρίσκεται στην τελική ευθεία για να φτάσει σε εσένα.
Η ένδειξη αυτή σημαίνει ότι παρέλαβες την παραγγελία σου.
Σε περίπτωση ακύρωσης ή αδυναμίας παράδοσης της παραγγελίας σου, ή απόρριψης της παραγγελίας από τον Πωλητή θα δεις τις παρακάτω ενδείξεις:
Δυστυχώς δεν σε εντοπίσαμε. Έτσι η παραγγελία σου από τον Πωλητή (ένα ή περισσότερα προϊόντα) δεν ήταν δυνατό να παραδοθεί και τα προϊόντα επιστρέφουν στον Πωλητή.
Η παραγγελία σου ακυρώθηκε κατόπιν δικού σου αιτήματος.
Η παραγγελία σου δυστυχώς δεν έγινε αποδεκτή από τον Πωλητή. Θα λάβεις σχετική ενημέρωση για τους λόγους στο email σου.
Το SHOPFLIX αναλαμβάνει την αποστολή της παραγγελίας σου σε συνεργασία με την Courier Center και τη Diakinisis. Έχεις την επιλογή να παραλάβεις τα προϊόντα που επέλεξες στον χώρο σου ή σε ένα από τα 600 σημεία Clever Point σε όλη την Ελλάδα. Για αποστολές πάνω από 35 κιλά όπου παραδίδονται από τη Diakinisis, η μεταφορική εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σου για να προγραμματίσετε ραντεβού παράδοσης.
Τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας σου καθορίζονται από τη διεύθυνση του παραλήπτη και τον όγκο και βάρος του δέματος. Μπορείς να δεις το ακριβές ποσό των μεταφορικών που αναλογούν σε κάθε παραγγελία με την καταχώρηση του Τ.Κ. του παραλήπτη πριν την καταχώρηση της παραγγελίας σου. Για τις αναλυτικές χρεώσεις όλων των μεταφορικών μπορείς να δεις εδώ.
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το SHOPFLIX.gr αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την διαδικασία της αγοράς, προσφέροντας σου τη δυνατότητα να παραλάβεις ολόκληρη την παραγγελία σου με μία μόνο αποστολή κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο και ευκολία, ανεξάρτητα από τον αριθμό των προϊόντων και τα σημεία της πώλησής τους.
Επιλέγοντας παράδοση «με τη μία» προστατεύεις και το περιβάλλον καθώς λιγότερες αποστολές σημαίνουν λιγότερους ρίπους και μειωμένη κίνηση στους δρόμους, καθιστώντας την υπηρεσία μία οικολογική λύση για όλους.
Πλέον δεν χρειάζεται να περιμένεις πότε θα έρθει το δέμα στο χώρο σου. Μπορείς κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σου να επιλέξεις ένα Clever Point και να παραλάβεις όποτε σε εξυπηρετεί!
Εάν επιλέξεις να παραλάβεις από τα 600 σημεία Clever Point ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Η απόδειξη των μεταφορικών της αποστολής σου εκδίδεται και αποστέλλεται μέσω email από το SHOPFLIX, που αναλαμβάνει να σου παραδώσει την παραγγελία σου.
Πριν ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, βλέπεις τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων από κάθε κατάστημα ξεχωριστά. Εάν το σύστημα σου το επιτρέπει, μπορείς να επιλέξεις ξεχωριστή παράδοση για κάποιο προϊόν (π.χ. παράδοση επόμενης ημέρας). Σε περίπτωση που το σύστημα δεν σου δίνει αυτή την επιλογή και θέλεις τα προϊόντα να παραδοθούν σε διαφορετικές ημερομηνίες, θα πρέπει να καταχωρήσεις ξεχωριστές παραγγελίες.
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις παράδοση της επόμενης ημέρας, εφόσον αυτό είναι εφικτό. Βασικά κριτήρια είναι η διαθεσιμότητα του προϊόντος και η τοποθεσία του παραλήπτη σε σχέση με την τοποθεσία του Πωλητή από όπου θα παραλάβουμε την παραγγελία σου.
Η «παράδοση επόμενης ημέρας» εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την τοποθεσία του παραλήπτη. Δίπλα από την επιλογή Παράδοση επόμενης ημέρας κάνε «κλικ» στο εικονίδιο (i), για να δεις τις περιπτώσεις που αυτό είναι εφικτό.
Δίπλα σε κάθε προϊόν μπορείς να δεις τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, ανάλογα με τη διαθεσιμότητά του σε όλα τα σημεία. Μόλις επιλέξεις το προϊόν που σε ενδιαφέρει, θα δεις σε πόσο χρόνο είναι ετοιμοπαράδοτο. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα κάθε προϊόντος και την τοποθεσία του παραλήπτη σε σχέση με την τοποθεσία του Πωλητή από όπου θα παραλάβουμε την παραγγελία σου. Για να έχεις καλύτερη εικόνα για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, σε συμβουλεύουμε να εισάγεις τον Τ.Κ. σου κάνοντας «κλικ» στην επιλογή Βάλε τον ΤΚ σου ή να συνδεθείς στον λογαριασμό σου και να καταχωρήσεις τη διεύθυνση παράδοσης.
Αν έχεις αγοράσει προϊόντα από διαφορετικούς Πωλητές, κάθε Πωλητής θα στείλει τη δική του ξεχωριστή αποστολή. Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου και των επιμέρους αποστολών της μέσα από τον λογαριασμό σου στο Shopflix στην ενότητα Παρακολούθηση παραγγελίας ή χρησιμοποιώντας τον αριθμό της παραγγελίας σου, αν έχεις κάνεις τις αγορές σου σαν επισκέπτης (guest) πάλι από την ίδια ενότητα.
Προς το παρόν το SHOPFLIX εξυπηρετεί μόνο πελάτες εντός Ελλάδας.
Μπορείς να παρακολουθείς το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου ανά πάσα στιγμή. Εάν έχεις εγγραφεί στο SHOPFLIX, αφού κάνεις Σύνδεση στον λογαριασμό σου, πήγαινε στην ενότητα Παραγγελίες και επίλεξε την παραγγελία που σε ενδιαφέρει. Αν έχεις κάνει αγορά ως επισκέπτης, κάνε κλικ στην επιλογή Παρακολούθηση παραγγελίας στο πάνω μέρος της σελίδας και ακολούθησε τα βήματα. Εναλλακτικά κάνε κλικ εδώ και βάλε τον κωδικό της παραγγελίας σου. Στη συνέχεια θα εμφανιστεί μια ειδοποίηση (notification) ότι έχεις λάβει σχετικό email, που θα σε οδηγήσει στην ενότητα Παραγγελίες. Αν τη συγκεκριμένη περίοδο έχεις πραγματοποιήσει πάνω από μία παραγγελίες, θα τις βρεις συγκεντρωμένες στην ενότητα Παραγγελίες. Από εκεί μπορείς να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται κάθε παραγγελία ξεχωριστά.
Οι χρόνοι παράδοσης εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στα συνεργαζόμενα καταστήματα και την τοποθεσία του παραλήπτη (που στο σύστημα αποτυπώνεται με τον Τ.Κ. του). Σε παραγγελίες που το ίδιο κατάστημα έχει διαφορετική διαθεσιμότητα στα προϊόντα του, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις να παραλάβεις πιο γρήγορα τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, εάν σου το επιτρέπει το σύστημα.
Μπορείς να δεις πού βρίσκεται το δέμα σου κάνοντας «κλικ» στην επιλογή Παρακολούθηση παραγγελίας στο πάνω μέρος της σελίδας. Συμπλήρωσε εκεί τον αριθμό αποστολής σου και εντόπισε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σου. Μπορείς επίσης, μέσα από τον λογαριασμό σου, να κάνεις «κλικ» στην επιλογή Αντιμετώπισες πρόβλημα; στην ενότητα Παραγγελίες. Διάλεξε την επιλογή Καθυστέρηση παραλαβής παραγγελίας, περιέγραψε το πρόβλημα και κάνε Αποστολή. Το συνεργαζόμενο κατάστημα θα ενημερωθεί άμεσα.
Στην περίπτωση αυτή θα λάβεις email από εμάς, στο οποίο θα σε ενημερώσουμε ότι δυστυχώς η μεταφορική δεν κατάφερε να σε εντοπίσει παρέχοντάς σου όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι, για να επικοινωνήσεις μαζί της και να ορίσεις νέο ραντεβού για την παράδοση της παραγγελίας σου.
Εάν η παραγγελία σου είναι ήδη καθ’ οδόν, δεν μπορείς να την ακυρώσεις αλλά μπορείς να κάνεις επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβεις. Για να επιστρέψεις κάποιο προϊόν, κάνε Σύνδεση στον λογαριασμό σου και πήγαινε στην ενότητα Παραγγελίες. Επίλεξε τη σωστή παραγγελία, κάνε Αίτημα επιστροφής για το προϊόν ή τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις και ακολούθησε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.