Ο λογαριασμός μου

Πώς δημιουργώ τον λογαριασμό μου;

Για να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου στο Shopflix επιλέγεις Σύνδεση στο πάνω και δεξιά μέρος της κεντρικής σελίδας. Στην επόμενη σελίδα θα βρεις δύο επιλογές, μια για Σύνδεση και μια για Εγγραφή. Επιλέγεις Εγγραφή, συμπληρώνεις το username και το email σου και με λίγα «κλικ» ολοκληρώνεις τη δημιουργία του λογαριασμού σου. Εναλλακτικά μπορείς να εγγραφείς μέσω του Google ή Facebook account σου. Μέσα στα επόμενα λεπτά θα λάβεις στο email σου την επιβεβαίωση της εγγραφής σου και στο εξής μπορείς να παραμείνεις συνδεδεμένος ή να συνδέεσαι κάθε φορά που θες να πραγματοποιήσεις μια αγορά.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Πώς μπορώ να τον ανανεώσω;

Επιλέγεις Σύνδεση στο πάνω και δεξιά μέρος της σελίδας. Εκεί θα βρεις την επιλογή Ξέχασα τον κωδικό μου ακριβώς κάτω από το πεδίο που εισάγεις τον κωδικό σου. Πατώντας εκεί θα εμφανιστεί ένα παράθυρο, όπου θα σου ζητηθεί να εισάγεις το email που έχεις δηλώσει κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σου. Αυτομάτως θα λάβεις στο email σου έναν σύνδεσμο και έναν κωδικό, για να συνδεθείς από την αρχή. Μόλις συνδεθείς, μπορείς να ανανεώσεις τον κωδικό σου.

Πώς αλλάζω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Αφού κάνεις Σύνδεση στον λογαριασμό σου, πήγαινε στην ενότητα Στοιχεία λογαριασμού, από όπου θα μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου (όπως ενδεικτικά στοιχεία διεύθυνσης, κάρτας κλπ).

Πώς μπορώ να βρω τις διευθύνσεις μου και να τις επεξεργαστώ;

Αφού κάνεις Σύνδεση στον λογαριασμό σου, πήγαινε στην ενότητα Διευθύνσεις. Στη σελίδα των διευθύνσεών σου μπορείς να διαγράψεις μια διεύθυνση που έχεις καταχωρήσει κάνοντας «κλικ» στο εικονίδιο διαγραφής ή να προσθέσεις μια νέα διεύθυνση επιλέγοντας Προσθήκη.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Για να διαγράψεις τον λογαριασμό σου από το Shopflix θα πρέπει να στείλεις email με σχετικό θέμα στο info@shopflix.gr ή να στείλεις το αίτημά σου μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Λεωφ. Αθηνών 31-33 & Σπύρου Πάτση 10447,  με αίτημα την διαγραφή σου από τη βάση μας. Η διαγραφή μπορεί να πάρει λίγες ημέρες, για τεχνικούς λόγους και κάποια δεδομένα συναλλαγών μπορεί να μην διαγραφούν σύμφωνα με την Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων του Shopflix. Προκειμένου να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που παρέχουμε θα μας βοηθούσε ιδιαίτερα εάν κατά το αίτημα διαγραφής του λογαριασμού σου μας εξηγούσες και τους λόγους που σε οδήγησαν στην απόφαση αυτή.

Το SHOPFLIX μπορεί να διακόψει ή να αναστείλει την πρόσβαση στον λογαριασμό μου;

Ναι. Το Shopflix μπορεί να διακόψει ή να αναστείλει την πρόσβαση στον λογαριασμό σου, εάν διαπιστώσει ότι δεν συμμορφώνεσαι με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων του Shopflix.

Εάν ο λογαριασμός μου παραμείνει ανενεργός για μεγάλο χρονικό διάστημα, τι συμβαίνει;

Εάν ο λογαριασμός σου μείνει ανενεργός για διάστημα δυο (2) ετών, το Shopflix   θα τον διαγράψει σύμφωνα με την Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων του Shopflix.