Γενικές ερωτήσεις

Τι είναι το SHOPFLIX;

Το Shopflix είναι μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, που κάνει την καθημερινότητά σου πιο εύκολη. Πώς; Το Shopflix βοηθά τρίτους πωλητές (οι «Πωλητές») να προσφέρουν διαδικτυακά τα προϊόντα τους σε διευρυμένο κοινό με αποτέλεσμα εσύ να βρίσκεις όλα όσα ψάχνεις μέσα από μια τεράστια ποικιλία εμπορευμάτων που αποτελείται από είδη τεχνολογίας, βιβλία, είδη gaming, εξοπλισμό σπιτιού και παιχνίδια. Στο SHOPFLIX θα βρεις επίσης βρεφικά είδη, μικροσυσκευές για το σπίτι, είδη κήπου καθώς και οτιδήποτε έχει να κάνει με τα κατοικίδια, τον αθλητισμό, τον ελεύθερο χρόνο σου αλλά και την προσωπική φροντίδα.

Σκοπός του Shopflix είναι να μετατρέψει τη διαδικασία της online αγοράς σε μια γρήγορη και εύκολη αγοραστική εμπειρία με επίκεντρο τις ανάγκες σου. Τι κάνει το Shopflix πρωτοποριακό; Η ποιοτική εξυπηρέτηση σε όλη την Ελλάδα, ο πλήρης έλεγχος των παραδόσεων, η εγγύηση για ασφαλή και έγκαιρη παραλαβή της παραγγελίας σου όπου και να βρίσκεσαι στην Ελλάδα. Στο Shopflix έχεις:

  • Ανταγωνιστικές τιμές και μεγάλες προσφορές
  • Ασφάλεια πληρωμών
  • Ασφαλή και έγκαιρη παράδοση
  • Συστήματα και τεχνολογίες με στόχο την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών

Στο Shopflix μπορείς να κάνεις τις αγορές σου χωρίς οποιαδήποτε ανησυχία. Θες να ανακαλύψεις περισσότερα για εμάς; Ανυπομονούμε να σε ταξιδέψουμε στην μοναδική εμπειρία του Shopflix!

Από ποιον αγοράζω;

Αγοράζεις από τον Πωλητή. Επιλέγεις τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις από τον εκάστοτε Πωλητή στο Shopflix και το προϊόν εμφανίζεται στο καλάθι σου. Το Shopflix αναλαμβάνει να εισπράξει την πληρωμή σου, μέσω του συνεργαζόμενου ιδρύματος πληρωμών Viva Wallet, να παραλάβει την παραγγελία από τον Πωλητή που επέλεξες μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, και να σου την παραδώσει έγκαιρα και με ασφάλεια.

Ποιον πληρώνω;

Για την παραγγελία σου πληρώνεις την αξία των προϊόντων που επέλεξες και τα σχετικά μεταφορικά έξοδα. Η είσπραξη του συνολικού ποσού της παραγγελίας γίνεται από το συνεργαζόμενο ίδρυμα πληρωμών Viva Wallet, και στη συνέχεια ο Πωλητής λαμβάνει από τη Viva Wallet την αξία των προϊόντων που αγόρασες, και εμείς λαμβάνουμε την αξία των μεταφορικών εξόδων που σχετίζονται με την αγορά σου. Συνεπώς, για τα προϊόντα εσύ πληρώνεις τον αντίστοιχο Πωλητή και για τα μεταφορικά έξοδα πληρώνεις εμάς, και όλα αυτά με την ασφάλεια συναλλαγών που εγγυάται η Viva Wallet.

Ποιοι είναι Πωλητές στο Shopflix;

Πωλητής στο Shopflix είναι κάθε φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο που ενεργεί για σκοπούς οι οποίοι σχετίζονται με τις εμπορικές, επιχειρηματικές, βιοτεχνικές ή επαγγελματικές του δραστηριότητες. Συνεπώς, οι Πωλητές μας δεν είναι ιδιώτες αλλά έμποροι.

Συμμορφώνονται οι Πωλητές σας με τη νομοθεσία για την προστασία των Καταναλωτών;

Πριν εγκρίνουμε την εγγραφή ενός Πωλητή στην πλατφόρμα μας, και επομένως το δικαίωμα του να εμπορεύεται τα προϊόντα του μέσω αυτής, προβαίνουμε σε έλεγχο της ταυτότητας του (ιχνηλασιμότητα εμπόρων μέσω διαδικασίας “Know Your Customer”) και απαιτούμε από αυτόν την αποδοχή ειδικών όρων για την παρουσία του στην πλατφόρμα και πώληση προϊόντων μέσω αυτής. Με την αποδοχή των εν λόγω όρων, κάθε Πωλητής δηλώνει και αποδέχεται μεταξύ άλλων ότι συμμορφώνεται με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία για την ηλεκτρονική διάθεση προϊόντων και την προστασία Καταναλωτών.

Ποιος εκδίδει την απόδειξη ή το τιμολόγιό μου;

Η απόδειξη ή το τιμολόγιο, ανάλογα με το τι θα επιλέξεις για τα προϊόντα που αγοράζεις στο Shopflix, εκδίδεται από τον Πωλητή που επέλεξες για την αγορά σου. Η απόδειξη των μεταφορικών της αποστολής σου εκδίδεται και αποστέλλεται μέσω email από το Shopflix, που αναλαμβάνει να σου παραδώσει την παραγγελία σου. Εναλλακτικά η απόδειξη των μεταφορικών σου είναι διαθέσιμη στο πεδίο με τις Παραγγελίες σου.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μας αρέσει να είμαστε σε επικοινωνία μαζί σου! Αν θες να μας ρωτήσεις οτιδήποτε, να κάνεις κάποιο σχόλιο ή να εκφράσεις κάποιο παράπονο για τις υπηρεσίες μας, είμαστε εδώ για να σε ακούσουμε. Μπορείς να μας καλέσεις στο 210 44 49 500, να μας στείλεις email στο info@shopflix.gr ή να συμπληρώσεις τη Φόρμα Επικοινωνίας του SHOPFLIX και να σε καθοδηγήσουμε αναλόγως. Δες αναλυτικά όλους τους τρόπους επικοινωνίας μαζί μας στην ενότητα Επικοινωνία. Θα χαρούμε να σου λύσουμε κάθε απορία!

Τι είδους επικοινωνίες θα λαμβάνω από εσάς;

Οι επικοινωνίες μας αφορούν τα προϊόντα και υπηρεσίες μας καθώς και προσφορές που μπορεί να σε ενδιαφέρουν και θα πρέπει να μας έχεις δηλώσει ότι θέλεις να τις λαμβάνεις. Αφού κάνεις Σύνδεση στον λογαριασμό σου, πήγαινε στην ενότητα Ρυθμίσεις επικοινωνίας, για να δεις τα διαφορετικά είδη ενημερώσεων του SHOPFLIX. Εκεί θα μπορείς να επιλέξεις ποιου είδους επικοινωνίες επιθυμείς να λαμβάνεις από εμάς.

Αρκεί να διαβάσω τις Συχνές Ερωτήσεις ή πρέπει να διαβάσω και τους Όρους Χρήσης;

Οι Συχνές Ερωτήσεις έχουν ως στόχο να σε βοηθήσουν να μάθεις περισσότερα για τον τρόπο λειτουργίας του SHOPFLIX και να απαντήσουν σε βασικά ερωτήματα, που συνήθως έχουν οι χρήστες. Ωστόσο πριν πραγματοποιήσεις οποιαδήποτε αγορά μέσω του SHOPFLIX, θα πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά τους Όρους Χρήσης.

Αν κάνω χρήση του SHOPFLIX, σημαίνει ότι αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης;

Η χρήση και πλοήγηση σε οποιαδήποτε σελίδα του SHOPFLIX και η αγορά προϊόντων μέσω του SHOPFLIX σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των Όρων Χρήσης.

Έχω δικαίωμα να αντιγράψω, τροποποιήσω, ή να αναδημοσιεύσω περιεχόμενο του SHOPFLIX;

Απαγορεύεται η αντιγραφή, τροποποίηση, αναδημοσίευση, με οποιονδήποτε τρόπο, μέρους ή συνόλου του SHOPFLIX και της λειτουργίας του χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του SHOPFLIX.

Ποιος διαχειρίζεται το Shopflix και ποιος είναι ο ανεξάρτητος φορέας στον οποίο μπορώ να απευθυνθώ εάν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα;

Το Shopflix αποτελεί την πλέον σύγχρονη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου την οποία διαχειρίζεται η εταιρεία με την επωνυμία «WELLCOMM ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. - WELLCOMM SINGLE MEMBER S.A.» (η «Εταιρεία»). Η Εταιρεία, ως πάροχος επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους χρήστες της Πλατφόρμας της, πελάτες και Πωλητές, συμμορφώνεται με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία περί ηλεκτρονικού εμπορίου και επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης καθώς και με τον Κώδικα Δεοντολογίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου που μπορείς να βρεις εδώ

Επιπλέον, σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.