Επιστροφές προϊόντων
Άλλαξες γνώμη;
Κανένα πρόβλημα!
Άλλαξες γνώμη;
Κανένα πρόβλημα!

Το SHOPFLIX σου δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψεις προϊόντα από την παραγγελία σου, εφόσον δεν ανταποκρίνονται σε ό,τι ήθελες ή εάν απλά άλλαξες γνώμη! Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, μπορείς να ζητήσεις επιστροφή κάποιου προϊόντος, μέσα από τον λογαριασμό σου, και να παρακολουθείς την εξέλιξη του αιτήματός σου βήμα βήμα. Εμείς θα παραλάβουμε το προϊόν σου, όποτε σε εξυπηρετεί, κι εσύ θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω!

Άμεσες και εύκολες επιστροφές

Εύκολη διαδικασία επιστροφής προϊόντων με λίγα μόνο κλικ.

Επιστροφή εντός 14 ημερών

Άλλαξες γνώμη για το προϊόν που αγόρασες ή δεν σου αρέσει; Μπορείς να το επιστρέψεις μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.

Εγγυημένη επιστροφή χρημάτων

Επιστροφή του συνολικού ποσού
στον λογαριασμό σου*.

Άμεσες και εύκολες επιστροφές

Εύκολη διαδικασία επιστροφής προϊόντων με λίγα μόνο κλικ.

Επιστροφή εντός 14 ημερών

Άλλαξες γνώμη για το προϊόν που αγόρασες ή δεν σου αρέσει; Μπορείς να το επιστρέψεις μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.

Εγγυημένη επιστροφή χρημάτων

Επιστροφή του συνολικού ποσού
στον λογαριασμό σου*.

Ποια είναι τα βήματα για την επιστροφή ενός προϊόντος;

Μέσα από το λογαριασμό σου,
πήγαινε στην ενότητα Παραγγελίες.

Επίλεξε την παραγγελία που περιλαμβάνει
το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις και
πάτα την επιλογή Αίτημα επιστροφής.

Επίλεξε τα προϊόντα που θέλεις να
επιστρέψεις και ακολούθησε τα βήματα
μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Συχνές ερωτήσεις

Τι πρέπει να κάνω για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για να επιστρέψεις ένα προϊόν:

  • Εάν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης, κάνε Σύνδεση στον λογαριασμό σου και πήγαινε στην ενότητα Παραγγελίες.
  • Εάν δεν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης, πήγαινε στην ενότητα Παρακολούθηση Παραγγελίας και βάλε τον αριθμό της παραγγελίας που σε ενδιαφέρει. Στο email που έχεις δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σου θα λάβεις έναν σύνδεσμο, που θα σε οδηγήσει στην παραγγελία και τις επιλογές επιστροφής.
Εκεί μπορείς να κάνεις αίτημα επιστροφής, αφού επιλέξεις έναν από τους παρακάτω λόγους επιστροφής για το προϊόν ή τα προϊόντα που θες να επιστρέψεις:
  • Άλλαξα γνώμη
  • Μου έστειλαν λάθος προϊόν
  • Είναι ελαττωματικό
Στη συνέχεια θα μας είναι πολύ χρήσιμο, αν μπορείς να μας δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, συμπληρώνοντας το πεδίο Πες μας περισσότερα και πατώντας Αποστολή.

Μπορώ να επιστρέψω οποιοδήποτε προϊόν από οποιαδήποτε κατηγορία;

Ναι, αρκεί αυτό να μην εμπίπτει σε οποιαδήποτε από τις κατηγορίες που περιγράφονται εδώ και να πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του λόγω υπαναχώρησης, που περιγράφονται εδώ.

Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του;

Εάν το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, έχεις δικαίωμα επιστροφής από το νόμο σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Δες αναλυτικά τις Επιστροφές Προϊόντων. Για να το επιστρέψεις το προϊόν, ακολούθησε τις οδηγίες εδώ και επίλεξε ως λόγο επιστροφής Είναι ελαττωματικό.

Η παραγγελία μου είναι καθ’ οδόν, ωστόσο άλλαξα γνώμη και δεν θέλω τελικά να την παραλάβω. Τι μπορώ να κάνω;

Εάν η παραγγελία σου είναι ήδη καθ’οδόν, δεν μπορείς να την ακυρώσεις, αλλά μπορείς να κάνεις επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβεις.

Για να επιστρέψεις κάποιο προϊόν, κάνε Σύνδεση στον λογαριασμό σου και πήγαινε στην ενότητα Παραγγελίες. Επίλεξε τη σωστή παραγγελία, κάνε Αίτημα επιστροφής για το προϊόν ή τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις και ακολούθησε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.